تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شرکت حریر خوزستان 

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: همه مدیران و کارکنان برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شرکت حریر خوزستان تلاش می‌کنند.

ارسلان غمگین مدیرعامل شرکت حریر خوزستان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان شوش با حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده اصل دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در این دیدار توضیحاتی در ارتباط با عملکرد و آخرین وضعیت شرکت حریر ارائه کرد و گفت: تمام تلاش ما براین است که بتوان هر چه بیشتر موانع پیش روی بخش تولید و صنعت را برطرف کرد.

 مدیرعامل حریر خوزستان بر اهتمام این مجموعه به تحقق شعار سال ۱۴۰۲ تاکید کرد و ادامه داد: زمان برای خدمت بسیار کوتاه است و فرصت‌ها به زودی به پایان می‌رسد و تا زمانی که فرصت داریم باید با انجام کار‌های جهادی و اقدامات شاخص نقش بسیار موثری در جهت عزت و سربلندی کشور ایفا نماییم.

او می‌گوید: تمام تلاش و همت همکاران بر این است که در حوزه تولید در شرکت حریر خوزستان شاهد تحقق شعار سال باشیم.

مدیرعامل حریر خوزستان گفت: قطعا در حوزه تولید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری این مهم را به اثبات خواهیم رساند و نشان خواهیم داد که با وجود تحریم‌های ظالمانه، با کمک مدیران و همکاران متخصص می‌توانیم توسعه را پیش ببریم و با جدیت این امر پیگری خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی علیزاده امام جمعه شهرستان شوش ضمن تبریک به حضور غمگین بعنوان مدیرعامل شرکت حریر گفت: امیدواریم حضور جنابعالی در این صنعت بتواند جایگاه حریر را در استان و کشور ارتقا ببخشد و بحث توسعه مورد توجه قرار بگیرد و با توجه به نام گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری انشاالله شاهد یک تحول در این شرکت باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.